מקרים שאירעו עקב חולשות המנעולים המכניים

{lang: 'iw'}

מקרים שאירעו עקב חולשות המנעולים המכניים

המשטרה מחפשת אחרי טכנאי המדחנים, משה בן שמעון, שהתבקש להפקיד בבנק כחצי מיליון שקלים עבור החברה שבה הועסק. על-פי החשד, הוא נמלט עם הכסף ומפתחות למדחנים

מסתבר שגם גנבים יכולים לחסוך שקל לשקל. המשטרה מחפשת אחר גבר שעבד כטכנאי מדחנים בחברת "מד-פארק", החשוד כי גנב 500 אלף שקלים ומפתחות של מדחני חנייה.

חוקרי מרחב ציון במשטרת ירושלים מנהלים חקירה ובמסגרתה מנסים להתחקות אחר עקבותיו של משה בן שמעון, בן 27, שעל-פי החשד אחראי לשוד המדחנים.

ביום רביעי האחרון התבקש בן שמעון להפקיד 500 אלף שקלים שנאספו ממדחנים ברחבי הארץ. הוא יצא ממשרדי החברה לבנק כשהוא מלווה בעובד נוסף. כאשר הגיעו השניים לבנק ונעמדו בתור להפקדת הכסף חזר המלווה למשרדי החברה והחשוד נשאר לבדו.

כעבור מספר דקות יצא החשוד מהבנק עם הכסף ועם שני מפתחות מאסטר ייחודיים שבאמצעותם הוא יכול לפתוח כל מדחן וכל מכונת כרטיסי חנייה של החברה בארץ ולרוקן את תכולתם.

נגב: גנב נחושת בשווי 100 אלף שקל

על פי החשד האיש לא החזיר מפתח "מאסטר" למתקני חברה סלולרית עם סיום העסקתו, והשתמש בו לביצוע הגניבות

קצין ביטחון בחברה סלולרית התלונן במשטרת דימונה על גניבת כבלי נחושת מ-17 אתרים של החברה ברחבי הנגב. בשבוע שעבר נעצר תושב קרית גת (32) בחשד כי ניצל את העובדה שעבד בעבר בחברה שסיפקה שירותים לאותה חברת סלולאר, ולא החזיר את מפתח ה"מאסטר" של אתרי החברה עם סיום העסקתו. במשטרה חושדים כי כשלא מצא עבודה, החל לגנוב נחושת בעזרת המפתח. היקף הנזק נאמד בכ-100 אלף שקל. החשוד נעצר והובא בסוף השבוע שעבר לבית המשפט לדיון בהארכת מעצרו.

מתקן מדחנים גנב 170 אלף דולר במטבעות

דמיינו לעצמכם 170 אלף דולר במטבעות של 25, 10 ו-5 סנט – זה הסכום שעל-פי החשד גנב מתקן מדחנים, מדחן אחר מדחן, בתקופה של כשנה במדינת וירג'יניה שבארה"ב.

העיתון "וושינגטון פוסט" דיווח היום (ד') שבעקבות החשד שהתעורר, הגיעו בשבוע שעבר שוטרים לביתו של האיש, וויליאם פל. בחיפוש מצאו חלק גדול מהשלל – בדלי, בגלילים, ואף בספל. "זה די נועז", אמר סמל המשטרה שראם פארד, "מעולם לא איתרתי כסף כה רב בחיפוש בבית".

ממסמכי בית משפט עולה שעובד העירייה, בן 61, נהג לגנוב את הכסף בשעות הלילה המאוחרות, הרבה לפני שעות העבודה שלו. בחסות החשיכה רוקן את המטבעות ממדחנים ברחבי העיר אלכסנדריה ולאחר מכן היה שם את השלל במשאית הפרטית שלו, ומתחיל לעבוד.
פל ניצב בפני שני סעיפי אישום של מעילה ומוחזק במעצר. הוא ביקש מהשופט המקומי למנות לו סניגור ציבורי, משום שלדבריו אין לו כעת כסף לשכור עורך דין. בשנה שעברה הרוויחה העירייה יותר ממיליון דולר מ-1,040 המדחנים שפרשה, אך הבחינה שהסכום אינו עולה על הציפיות. עקב כך התקינה בחשאי מצלמה בכלי הרכב העירוני שבו עשה שימוש פל, וכך נחשפו הגניבות.
המעקב העלה שפל נהג לרוקן בין מדחן אחד ל-24 מדחנים ביום, כאשר כל אחד הכיל כ-80 דולרים. בסך הכל גנב מטבעות במשקל של לפחות ארבע טונות. לא ברור עדיין על מה ביזבז פל את הכסף שגנב. "הוא לא בחור טיפש", אמר פארד, "נראה שהוא פשוט היה חמדן".

המפתח לפקק

ב"נתיבי איילון" איבדו אתמול את המפתח לרמזור. התוצאה: אלפי נהגים נתקעו בקטע הכביש שנפתח באותו יום ממש, בשל תזמון לקוי ברמזור

פתיחה חגיגית: הנהגים שביקשו אתמול לחנוך את הקטע החדש של איילון צפון – בין מחלף שבעת הכוכבים לדרך בגין בהרצליה – מצאו את עצמם תקועים בפקק גדול, שנמשך כארבע שעות.
הסיבה לפקק האדיר היתה קידוד לא נכון של הרמזור בירידה מהכביש לדרך בגין, שגרם לאור ירוק קצר מאוד. מהשעה שלוש בצהריים החלו המכוניות לעמוד
במקום, ונהגים שניסו "לחתוך" את הפקק בנסיעה בניגוד לכיוון התנועה רק הוסיפו לבלגן.
בנתיבי איילון ניסו להאריך את משך הרמזור, אבל אז התגלתה בעיה חדשה: המפתח לקופסת השליטה של הרמזור נעלם. "כל הניסיונות לאתר את המפתח עלו בתוהו", סיפר אתמול אריה בר, מנכ"ל "נתיבי איילון". "בינתיים הפקק הלך וגדל, ולמקום הוזעקה משטרת גלילות, שכיוונה את התנועה באופן ידני. לאחר כארבע שעות השתחרר מעט הפקק. בינתיים הוריתי לפרוץ אל קופסת השליטה ולשנות את הוויסות של פעולת הרמזור".

סגור לתגובות.